FORMES DE PAGAMENT

Per a la teva comoditat t’oferim les següents formes de pagament:

  • Targeta de crèdit: mitjançant la passarel·la de pagament segur de PayPal. Acceptem Visa, Mastercard, American Express, Discover i Aurora.
  • PayPal: paga còmodament mitjançant el teu compte de PayPal, una de les formes més utilitzades per rebre i enviar pagaments a Internet.
  • Transferència bancària: realitzant l’ingrés corresponent al nostre compte bancari. Una vegada realitzada la comanda et proporcionarem el número de compte així com les instruccions per realitzar l’ingrés. És molt important que ens indiquis el número de comanda en el concepte de la transferència per evitar demores innecessàries en l’enviament de la teva comanda. Si no ho fas el procés pot endarrerir-se diversos dies!

Per a altres formes de pagament et preguem que et posis en contacte amb nosaltres a natura@auberria.cat.

ENVIAMENT

Realitzem enviaments per correus i diversos serveis de missatgeria. El temps mitjà de lliurament dependrà de la disponibilitat del producte i del servei d’enviament contractat.

Les despeses d’enviament es calcularan automàticament abans de formalitzar la comanda. En funció de la destinació del paquet t’oferirem diverses opcions amb diferents costos i terminis d’enviament.

T’informarem via e-mail de l’enviament de l’article així com de la data de lliurament esperada.

En el supòsit que no puguem complir amb aquest termini a causa de la falta d’existències, ens posarem en contacte amb tu en un termini d’1 a 3 dies hàbils per comunicar-t’ho i procedir a la confirmació de la data aproximada d’enviament, canvi o anul·lació de la comanda. Si cap de les alternatives ofertes o la data d’enviament facilitada no et satisfà procedirem al reemborsament íntegre i immediat de la teva comanda.

La mercaderia es troba en tot moment coberta contra riscos de transport, pèrdua i manipulació i serà lliurada al domicili designat a la teva comanda. L’empresa de transports et lliurarà la mercaderia juntament amb un albarà en el qual es consignaran les dades que permetin identificar-te com a client i el nombre d’embalums que componen l’enviament.

Si l’empresa de missatgeria intenta el lliurament de la comanda i no hi ets, no es tornarà a intentar el lliurament fins que no es contacti amb l’empresa de missatgeria. Si l’empresa de missatgeria intenta el lliurament de la comanda per segona vegada i tampoc no hi ets, l’empresa de transport ho remetrà directament al magatzem.

En cas de verificar en el moment de l’entrega errors en la mercaderia rebuda o que aquesta es trobi visiblement danyada, hauràs de consignar aquestes circumstàncies a l’albarà del transportista i comunicar-nos-ho en un termini inferior a 24 hores enviant un correu electrònic a natura@auberria.cat. En tot cas has de verificar que la mercaderia hagi estat lliurada en perfecte estat. Les reclamacions posteriors a les 24 hores després del lliurament no seran acceptades.

En cas que el paquet sigui enviat per correu, el termini de lliurament serà el que estipuli l’empresa de transport, sense garantir un dia fix.

Enviament gratuït: les comandes amb un import superior a 60€ (iva no inclòs) s’enviaran de forma gratuïta, sense cost per al client.

DEVOLUCIONS

Només s’acceptaran devolucions de mercaderia durant els 15 dies posteriors a la seva recepció i que hagin estat autoritzades per AUBÈRRIA. Per realitzar una devolució has de tenir en compte el següent:

No s’abonaran les despeses d’enviament per la recepció original de la comanda a l’adreça facilitada pel client, independentment que el client hagués pagat l’enviament o no (enviaments gratuïts).

El producte a retornar ha d’estar en el seu estat original, sense haver estat utilitzat o manipulat, i ha d’arribar-nos en perfectes condicions i en el seu embalatge original, incloent garanties, etiquetes i/o instruccions d’ús. El cost de l’enviament fins als nostres magatzems és a càrrec del client.

Per sol·licitar una devolució has de contactar amb AUBÈRRIA mitjançant un correu a natura@auberria.cat.

El procés per a una reclamació per material defectuós o en mal estat i per evitar despeses innecessàries és:

  • Enviar foto del producte defectuós a natura@auberria.cat.
  • Indicar el defecte del producte.
  • Indicar el número i la data de la comanda, així com el número de factura emesa per AUBÈRRIA (requisit indispensable).

En el cas que AUBÈRRIA ho cregui procedent, es recollirà el producte sense cost addicional per la teva banda. En aquest cas AUBÈRRIA es posarà en contacte amb tu per indicar-te com es procedirà.

AUBÈRRIA no t’abonarà les despeses d’enviament de material defectuós que unilateralment ens hagis remès sense autorització prèvia.

En cas de devolució a causa que el material no sigui el correcte o a causa d’un error per la teva banda, hauràs de remetre’ns la mercaderia a ports pagats a l’adreça que se t’indiqui a l’autorització i et reemplaçarem el producte pel producte correcte.

En cap cas es procedirà a la devolució de l’import abonat, sinó que es procedirà a realitzar un abonament vàlid per a properes compres.

En cas d’error en l’enviament per la nostra banda, et recollirem i reexpedirem el producte correcte sense cost addicional per la teva banda.

Cada cop en som més

Si t’estimes l’entorn, descobreix com unir-te a la nostra xarxa
“AQUÍ ens agraden els moixons”.

M'agraden els moixons